NystaVidare

Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

Hemmakväll..

Av Evelyn Marshall - 19 mars 2012 21:54

Hej på er alla... osv.


Jahahahahahaaaa, ligger nu i nybäddad säng och slö-glor på magnus betners "inget är heligt" och "tal till nationen" (ja, jag vet att dom är gamla, skit samma lååå!) har inte varit speciellt verksam idag heller, somnade faktiskt till en stund där, men det rådde min kära sambo snart bot på, genom att ringa och fråga om inte jag så snällt kunde komma med ett packet cigg till honom... jaha, okej för denna gången då. Så det fanns inget att be för, upp och ut i blåsten, jag var ju en kvinna med ett uppdrag. Han log så lyckligt när jag infann mig i hans synfält, och för HANS egen hälsas skull vill jag inte veta om det där leendet var riktat mot mig eller tanken på att få cigg-packetet... jag blir så ömhets-irriterad på gubben-fan!

Sedan, som "hämd", använde jag hans busskort för att åka till rusta, mohaha! Köpte lite mera garn, till två nya projekt: En "Scoodie"= halsduk med luva (svart) och en annan slags sjal (ljusblå) eller det är grundtanken, det lär väl bli en smula ändring om jag känner mig själv rätt :)

Aja, nu är det dryga timmen innan sambon kommer hem så jag ska väl resa mig upp och flytta runt lite i huset, så det åtminstånde ser ut som om jag varit verksam med något "Nyttigt"

På återseende!!

//Em

 
 
Ingen bild

lottiz

20 mars 2012 06:09

hihihi söt du är gumman :D <3

Evelyn Marshall

20 mars 2012 10:11

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelyn Marshall - 25 juni 2012 21:36

.. eller inte!!!   Hej på er alla!   Inte en sekund har det varit upphåll idag, öst ner hela jäkla tiden. Och som det blåser.... pff, trevlig sommar... Kunderna lyste med sin frånvaro, bara ett fåtal trottsade vädret och kom för lunch. Rest...

Av Evelyn Marshall - 24 juni 2012 21:44

Hej på er.... ärch orkar f*n inte.. Trött som en mås, jobbet går bra, riktigt roligt faktiskt. Med tanken på att jag "en gång i tiden" både var rädd och tyckta att ett sådant här jobb, som innebär att hela tiden vara i närkontakt med andra männi...

Av Evelyn Marshall - 28 april 2012 22:06

Hej på er alla... osv.   Jobb idag, lite segt, och inget vidare flöde av folk. Synd, eftersom vi utökade "kondiset" avsevärt idag... Första aviga kunden var väl det enda "lyftet", men det är bara att fortsätta le... :/ fast det kostar på.... Se...

Av Evelyn Marshall - 27 april 2012 20:20

Hej på er alla... osv.   Idag har det varit mer fart på gumman än vanligt vill jag lova, eller ja, i alla fall nu på eftermiddagen/kvällen. Jag har dammsugit hela legenheten, våttorkat och diskat. Jag har gått en rond mot vår boxningsäck, 15 ...

Av Evelyn Marshall - 26 april 2012 22:47


Hej på er alla... osv.   Ville bara ta tillfälle i akt och säga tack.. till er som läser mina inlägg, det värmer. Även om ni inte är hundratals, så känns det kul och jag uppskattar att ni tar er tid! :)   Nu ska  jag göra en kopp "varmt" oc...

Presentation


Hello!
Kolla runt, kommentera, fråga eller helt enkelt bara sno ideer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards