NystaVidare

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Evelyn Marshall - 15 mars 2012 17:41

Hej på er alla, där utanför mitt fönster!

 

Nu är jag tillbaka igen efter att ha varit ute och flängt, ganska mycket folk endå, med tanke på vädret. Aja gjort är nu gjort, och det känns skönt att få sätta sig en lite stund innan man ska ta itu med hushållsarbete, skolarbete och andra (egenvalda!) projekt! Hungrig är jag med, måste jaga reda på någon näring!

På tal om projekt så avslutade jag precis ett som jag har arbetat med ett litet tag, tog väl sådär en vecka och då har jag inte suttit med det varenda kväll. Blev riktigt nöjd med resultatet :) fast det ska sys på några roliga oversize knappar på den hade jag tänkt, innan den är helt färdeig, men virkningsarbetet är klart i alla fall!

Min alldeles första baby-kofta (och nej jag ruvar inte!!!!!)

Denna är väl kanske till någon som är sådär 0-3 månader, det är ju så olika vilken storlek dom har när de kläcks de små liven har jag hört :D

Visserligen kanske inte svart är den optimala baby-färgen, men vad tusan bryr sig barnet om det, och så blir det ju mer fokus på detaljerna, så som tex knappar i roliga färger osv (framför allt råkade det vara den färg jag hade mest utav!)

Blev mycket nöjd, och planerar nog flera koftor i rengnbågens alla färger med tillhörande mössor och kanske enn och annan mjuk sko. Vi får se:)

Hoppas något var av intresse och på återseende!

//Em



       



Av Evelyn Marshall - 15 mars 2012 10:14

Hej på er alla, där utanför mitt fönster!


inläggets rubrik kanske inte lät vidare munter, men eftersom det är dagens väder jag hade i åtanke, så tycker det passar alldeles utmärkt. För här i skövde ser det ut som om någon har kastat en gammal disktrasa över h**vetet, inte vidare inspirerande att göra något överhuvudtaget.

På dagens agenda står det först och främst att försöka ta sig upp ur sängen, vilket kan vara en heltidsyssla bara idag :(

sedan ska man försöka ta sig in till centrum för att uträtta sådana där... humm.. just de ja, VIKTIGA ärenden, som det kallas. Vuxenpoängen kommer stå som spön i backen när jag lägger mig i kväll (om jag nu kommer upp vill säga!)


Nej, här kan jag ju inte ligga resten av dagen, fast det är så varmt och mysigt, mot köket och vidare!!!!!

Här kommer lite led-musik för att hålla humöret från att lägga sig på golvet!!

//Em


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello!
Kolla runt, kommentera, fråga eller helt enkelt bara sno ideer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards