NystaVidare

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Evelyn Marshall - 12 mars 2012 03:30

God (tidig)morgon på er!

 

har legat och vridit på mig fram till nu, med undantag av toapesök och syndigt smygrök under köksfläkten.

Men inget av dessa har hjälpt nämnvärt :(

Har utnyttjat tiden på att skriva ett "litet" manus till dagens inlägg, kommer blir något av ett "steg för steg" inlägg. Tanken var ju först att bara visa mina egna projekt, men sedan efter lite funderingar, kom jag fram till att denna "kunskap" jag besitter kan jag lika gärna dela med mig av om någon skulle vara intresserad!

Varje inlägg kommer inte vara av denna "steg för steg" karaktär; det tar en god stund med beskrivningar och korttagning och uppladdning, men sådär ibland, när tid och lust finns. Med olika stygn och lite lättare projekt :)

(om jag nu lyckas med denna första, vet ju inte om jag är nog bra med att förklara!)


Nä, nu ska jag nog göra mig en stor kopp te och sätta mig att uträtta lite skolarbete, för om jag somnar nu finns det ingen chans i h*vete att jag kan ta mig upp när klockan ringer 06.30 (detta har jag stor erfarenhet av)

Hörs senare i eftermiddag! :)

//Em

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello!
Kolla runt, kommentera, fråga eller helt enkelt bara sno ideer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards