NystaVidare

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Evelyn Marshall - 28 mars 2012 22:45

Hej på er alla... osv.

 

Har varit ett par sega dagar, som har spenderats hemmifrån, och då ska man ju vara social och inte hänga framför datan (fast man ibland inte har lust till att göra något annat...)

Menmen, gjort är gjort, och nu är man hemma igen. Jippie.. eller något.


Jaja, idag har jag i vilket fall inte gjort mycket (som vanligt) fast dagen fick endå en speciell liten knorr, fick nämligen en "liten" present av min mormor&morfar. Och detta gjorde mig riktigt, riktigt glad :)<3 tusen tack på er, den var behövd!!


Har annars inte gjort mycket av mina projekt heller. De senast dagarna har typ åstakommit en mössa, och nu ikväll har jag börjat lite på en ny, i ett annat mönster och modell (lägger kanske upp bilder i kommande inlägg, vi får se)

Har också endel gamla projekt liggandes som jag måste avsluta: en stjärn-filtar, en stjärn-kudde och två stycken halsdukar...

Har svårt för det, ser jag något annat jag vill göra lägger jag ofta bort det gamla utan att göra det klart :/ måste skärpa mig på dessa områden känner jag... Aja.

På återseende!!

//Em

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello!
Kolla runt, kommentera, fråga eller helt enkelt bara sno ideer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards