NystaVidare

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Evelyn Marshall - 11 mars 2012 18:46

Hej på er alla, där utanför mitt fönster!


Detta blir andra gången i mitt liv jag försöker mig på att ha en blogg så ha en smula tålamod med mig är ni snälla :)

Så nu den närmaste tiden kommer väl att gå åt att försöka förstå mig på hur allt fungerar angående inlägg, uppladdningar m.m


Främsta syftet med bloggen kommer att vara att visa handarbeten och andra roliga projekt jag håller på med och har som främsta intresse/hobby just nu.

Nu såhär i början kommer det mest vara färdiggjorda arbeten som kommer med i inläggen, med kortare beskrivningar om utförande, svårighetsgrad (sådant får man se mellan fingrarna på, eftersom vi alla är olika!) och användningsområde.

Och kanske senare, med stigande mod, möjligheten att följa med under ett större arbetes gång, med uppdateringar osv!


Men man kan även tänka sig att det kommer dyka upp saker och tankar inom andra ämnen också, men det får framtiden utvisa :)

//Em

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello!
Kolla runt, kommentera, fråga eller helt enkelt bara sno ideer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards