NystaVidare

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Evelyn Marshall - 20 april 2012 22:08

Hej på er alla... osv.

 

Vart, som sagt, en sväng in till centrum.. Blev några hårsnoddar, två diadem, hårspray, en kalender och lite annat plock..

Ska ju jobba en del med mat så det gäller få fjunet att stanna kvar på huvudet, för att hålla gästerna på gott humör.

Vet ju själv hur man blir när man upptäcker ett hår i tallriken, speciellt om det inte är ens egna.. Guäck!!!!


Så nu är det bara att vänta på gubbens hemkomst innan jag stänger de blå för idag.

Kommer nog inte kunna somna så bra, nervös/uppspelt som ett barn inför första dagen i skolan. Allt är färdigt inför imorgon.. Haha, värsta ihopvikt och snyggt placerat på en stol (jag behöver nog gå och prata med någon..) med väskan stående brevid XD


Hoppas på en fin dag med mycket solsken, lite matgäster och  ett glatt humör!

Vi får väl se hur det hela fortlöper... :)

På återseende!!!

//Em

Av Evelyn Marshall - 20 april 2012 13:42

Hej på er alla... osv.

 

 

 

 

 Jag tävlar hos Yarp om en valfri smyckesbox/armband från RikkEDesignVar med du också, tävla här!
 


Passa på för skruttan :) fiinfina priser ju!!!

//Em


Av Evelyn Marshall - 20 april 2012 12:42

Hej på er alla... osv.


Kan ju tyckas lite underligt att jag är exalterad över att min ledighet tar slut, men som jag sa i förra inlägget, har det en förklaring.

Var hos chefen igår, på lite kaffe, och genomgång :) det var trevligt som attan. Så nu,imorgon lördag, kommer jag börja så smått med att känna in mig i lokalerna, kolla modifieringen i kassan och annat som hör därtill!!...

NÖJD! GLAD! FÖRVÄNTANSFULL!! och tycker nu att tiden går alldeles för sakta....


Men idag, på hemmafronten, står förtillfället tvätt högst upp på agendan. Ska snart ned och lägga i den 3:dje och 4:de maskinen.. och som jag nämt innan, jag fullkomligt äääääälskar att tvätta... not.

Sedan hade jag tänkt mig en sväng in till centrum, för att handla lite förnödenheter inför jobb uppstarten, typ en kalender och lite annat smått och gott :) me very happy... MiepMiep!!!


Aja det blir säkert bra i slutet.

På återseende!!

//Em

Presentation


Hello!
Kolla runt, kommentera, fråga eller helt enkelt bara sno ideer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards