NystaVidare

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Evelyn Marshall - 4 april 2012 10:02

Hej på er alla.... osv.


Jag fullkomligt äääääälskar det.

Kånka upp och ned och sedan ränna och passa upp... och tillråga på allt blir jag nog tvungen att vänta med minst halva till nästa gång, som i sin tur måste kånkas tillbaka upp igen....


Har varit uppe sedan 06.45 och slagits med högarna av smutstvätt, mycket underhållande.. inte minst när den ena tvättmaskinen beslöt sig för att ansluta sig till de "sälla" och totalvägrade att fungera igen.. Jippie.

Det känns ju lagom kul att den bestämmde sig för att dö, just innan den skulle sentrefugera alla sängkläder, så det var till att vrida ur dessa en "liten" smula och sedan köra dem 2 timmar i torken, för att de överhuvudtaget skulle nå en sentrifugerad standard..

"-Jag säger, nu blir jag nog lite upprörd!"  minst sagt.


Annars vet jag inte vad som skall hittas på idag. Men hoppas på en fortsatt TREVLIG en.

På återseende!!

//Em

Presentation


Hello!
Kolla runt, kommentera, fråga eller helt enkelt bara sno ideer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards