NystaVidare

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Evelyn Marshall - 2 april 2012 22:08

Hej på er alla.... osv.

 

Så här kommer ett litet inlägg om det jag har pysslat med idag, nämligen att tillverka dessa örhängen :) Blev riktigt nöjd med resultatet. Även om jag måste sy in endel slutendarn på vissa utav dem.

Som ni ser (hoppas jag) finns de än så länge i Djup-rosa, Ljus-rosa och Melerad-grön!



         



Perfekt projekt till "smånystan" som inte räcker så långt.

Ska se om det finns fler modeller att göra, för det var riktigt kul och gick väldigt fort att göra :) Visserligen fick jag montera isär ett par andra örhängen ur min ask, men vad gör väl det.

Ska ta och införskaffa andra, krokar, från någon hobby-affär, fast jag vet inte ringarna vart inte så dåliga de heller. Eller vad sägs? kom med förslag!!!!

Hoppas du fann något av intresse eller bara lite inspiration, och undrar ni något så kommentera eller fråga på bara!!

På återseende!!

//Em

Av Evelyn Marshall - 2 april 2012 15:54

Hej på er alla.... osv.

 

Känner mig inte riktigt kry idag, har spenderat mycket tid i sängen, framför youtube.

Finns massor av inspiration att finna där. Har redan fått tips om hur man virkar snygga örhänge-smycken :) måste man ju testa. Har redan gjort ett par och ska väl passa på att göra i andra modeller också medans man endå är igång. måste nu bara införskaffa krokar och öglor så man kan ha dem i öronen (bilder kommer nog senare)


Ska försöka masa mig iväg till affären också, kylskopet börjar eka tomt. Kaos jao! Man kan inte endast leva på hallon-kräm, det blir en smula enformigt i längden...


Känns som det kommer att bli en lång vecka fram till fredag, då åker jag och gubben hem till skogen<3 för att fira påsk med släkten, stackars gubben, han säger att han inte är nervös. Men jag vet inte ddet jag ;)

Nä, nu får jag nog röra på dököttet om det ska bli något gjort innan solen går ned!

På återseende!!

//Em

Presentation


Hello!
Kolla runt, kommentera, fråga eller helt enkelt bara sno ideer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards